'EFTER TVÅ ÄR DU EN ANNAN'

Varje gång jag gick in på toaletten igår försökte jag hitta ett snöre att dra i för att tända lyset. Men var ju tvungen att trycka på en knapp. Tänkte gå in till Byske idag och ta bussen hem sen. Men vilken jävla buss? Ställde te muggen och smörkniven på bänken och tänkte ’jag diskar dem sen’. Kom sedan på att vi har en diskmaskin. Blir förbannad över att kortet inte går att trycka in i automaten men kommer på att jag måste vända det fel håll.

 

Jag är så jävla störd. Ett stort nervvrak. Sitter och har ångest över London då jag faktiskt har all möjlighet i världen. Har inga måsten i mitt liv längre. Har träffat Frida Emma Josse idag. Blev så glad att få krama om dem. Sedan blev det en impuls Station 8 som var sig likt. Men träffade en hel hög med sköna människor man saknat. Därefter blev det repis ett tag och nu sitter jag här. En grym kväll hemma i Skellefteå. Det behövde jag. Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0