'JAG HAR EN MAPP MED KARTOR BILJETTER OCH SÅNT'

Kramat HEJ. Duschat en lång dusch. Ätit middag bestående av potatisgratäng kött fetaostsallad klädd i tofflor och morgonrock. Druckit glögg. Slagit in presenter. Gosat. Nu sitter jag i mitt rum. Tända ljus och min jordglob. Pluggat in datorn i mina högtalare och spelar min nya favorit låt the loyal. Mitt rum kändes så barnsligt då jag steg in. Och nu ska jag packa upp. Men mina kläder passar inte in här. De ska inte hängas upp på galjar i Byske by. Utan tryckas in i en liten hylla i Lukehouse. Jätteskönt att vara hemma. Men jag skulle så hemskt gärna vilja åka till Camden imorgon och sedan Fabric på kvällen. Ända till morgonen och sedan koka nudlar och sova alldeles för få timmar och sedan åka iväg och shoppa. Pausa med en Te på Starbucks och deras fett goda chips. Men äsch. Imorgon ska jag ju faktiskt åka och titta på säng. Baka pepparkakor. Fira missade födelsedagar. Kanske åka skoter. Och lite sånt. Men ja. Från och med nu är London bara minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0