'NU BLOGGAR JAG HEJVILT MEN JAG HAR LETAT UNDER SÄNGEN IGEN'

Har upptäckt en sak med mig själv. Man brukar ju prata om att människor har olika roller i olika grupper. Jag är exakt så. Jag tror att det är bland annat därför jag saknar London så mycket. I London var jag världens bästa Linda. Jag gillade att gå i mina skor. Allt var så fint. Roligt. Gott. Men här hemma vill jag bara köpa nya skor hela tiden för jag hatar de jag går i. De är för trånga. Eller också är gatorna försmå. Det är därför jag skyller på Skellefteå. Utbudet. Folket. Vädret. Men egentligen är det ju jag. För det blir ju vad man gör det till. Och mamma klagar på att jag har för många skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0