'PARIS BABY'

Lördag till Tisdag har spenderats med Mami och Baby. På Tisdagskväll klockan 9 fick jag reda på att fem timmar senare går tåget till Paris. Oduschad. Opackat. Ingen sömn i kroppen fick jag krama adjö 'Ses om en vecka' och skynda mig hem. Och ja nu är vi hemma. Från Paris. Har haft två superduperdunderbra dagar. Väldigt kalla dock. Vi har hunnit med sightseeing. Shoppa. Äta. Insett att fransmännen är sjukt otrevliga. Men sjukt snygga. Varit kiiiing på att ta buss. Suttit på perongen och pekat på vilka män vi skulle våga följa med till vårt hostel (han vi hyrde av skulle komma och möta upp oss och ta oss dit?). Skrattat så jag velat spy. Sett Amanda fastna i grinden in till tunnelbanan. Suttit i soffan och gråtit över att man inte vill hem från Paris. Och ja. Massa mer. Lite stressigt att försöka se staden på två dagar. Jag vill dit igen. När vi skulle hem kändes det som vi hoppat på tåget till helvetet. Skulle anlända på King’s Cross halv tio engelsk tid. Vi var hemma i lägenheten klockan två på natten. Lika med att vår sista Torsdag i London med onanon förstördes. Därför slår vi på stort ikväll. FABRIC. Öppet till klockan 8am. SES DÄR


Kommentarer
Postat av: Sis

Hur gör man när man ska försöka se dagen på två dagar?Kan du inte ladda upp nåra bilder å förklara!!??

2010-12-03 @ 15:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0