'PLANTERA DITT HOPP'

Det är snöstorm. Eller kanske inte storm. Men det snöar och blåser en massa. Mysigt att köra bil hem med hög musik. Hatar att jag bor just längs den vägen i Sverige som plogbilarna alltid väljer att ploga sist. Har alltid panik över att köra hem då det ligger mycket snö på vägen. För jag vet att jag en kväll kommer åka i diket. Men det blev inte ikväll. Kanske imorgon. De senaste dagarna har jag ätit på Dallas <3. Gått på stan. Hängt på Edda. Ätit med Emma plu. Spelart kort med tända ljus med Emma Plu Fritz och Pocke. Imorgon. Då ska jag äntligen få krama några tjejer som kommer hem. Lördag. Då ska jag få krama Emma jäääävla Andersson. Hörru, vilken brak helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0