'SÄG DÅ ELLER BARA SKRIV DET'

Har hafts världens tråkigaste kväll. Inget roligt kom upp. Slutade med att jag faktiskt började packa upp. Men det var inte alls kul någonstans. Så då gick jag ner för att tvätta ett par byxor jag tänkte att jag kanske vill ha någon dag. När det var klart skrev jag ett mail till min nya mailkompis. Sedan stirrade jag in i datorn och tänkte 'vad fan nu då?'. La mig i sängen. Somnade. Vaknade. Åt en sen middag med familjen. Gick till mitt rum. Tog en påse. Kastade allt jag inte orkade ha kvar. Och ja. Då kändes allt lite lättare. Bestämde mig för att rycka upp mig. Och när jag har bestämt mig blir det oftast så. Därför ställde jag väckaren på halv åtta. Ska åka och se Babys Luciatåg. Sedan ska jag träna. Jobbar gör jag också. Sedan blir det gänghäng. Då kändes allt mycket bättre. Funderade på vad jag nu ska hitta på. Gick in till min bror. Tog hans gitarr. Satte mig på golvet. Och tvingade mig själv att lära mig några ackord. Är troligtvis den minst musikaliska personen i världen och mina fingrar är fett klumpiga. Men jag ska lära mig. Nu gör mina fingrar ont och jag måste sova. Och denna skit skriver jag för att jag egentligen är van vid att kunna vrida mitt huvud åt alla håll och välja vem jag ska berätta mina tankar för. Letade till och med under sängen jag inte äger men hittade ingen att prata med. Och inga pengar på mobilen har jag. Stackars Linda. Jobbigt att bara ha henne som umgänge en kväll. Nu ska vi fortsätta umgås!

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Lät lite småtråkigt gumman , det gillar vi inte! ska vi inte hitta på något imoorgon kväll? Vi kanske tom ska leta fram våra dammiga skrillor och ge oss ut som bambi på hal is? <3

2010-12-13 @ 12:38:46
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kommer snart sugar!!!!!

2010-12-13 @ 22:58:17
URL: http://emmaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0