'0519'

Sitter i hallen igen. Har sagt att jag inte ska sova innan tre när vi är kvar här. Okej nu är klockan fyra men jag är inte trött. Får ångest av bara tanken av att sova. Känns som så mycket missas. Imorgon jobbar jag min sista dag på green coat. Jag och Am pratade om det. Antingen hatar man det. Eller älskar. Finns inget mitt emellan. Idag älskade jag det. Troligtvis imorgon med. Ikväll var vi och såg Harrys Potta. Älskade även det. Det jublades. Klappades i händerna och busvisslades igenom hela filmen. Fin sammanhållning sådär. Köpte världens största dricka och popcorn för alldeles för mycket pengar. Jag åt inte ens en tiondel. Men äsch. Här kan man välja mellan saltad eller sockrade popcorn. Jag valde saltade. Det har börjats med julmarknader här också. Så snart kan vi åka skridskor på kvällarna. Nästan som hemma. Men just nu vet vi inte riktigt vart hemma är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0