8 GRADER OCH LÄTT REGN

Nu sitter jag och äter halvljum havregrynsgröt IGEN (är säkert snart kall för den är så äcklig att jag inte får ner den med detsamma) Med en äcklig gelésylt för tre kronor. Halvljumt kranvatten som jag sköljer ned det med. Mitt smörpaket kostar 7 kronor. Mackorna likaså. Fast de är ganska goda. Har precis bäddat om Amanda på singelmadrassen med vårat täcke från dubbelmadrassen för det börjar bli riktigt kallt här. Sitter i tjocksockar. Tajts. Dubbla tröjor och iskalla händer. Men är endå på strålande humör. Ska ge mig ut på stan idag för att få vara lite själv. Ska bli kul. Har börjat få ideér på presenter och julklappar. Ja. En liten lägesrapport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0