'A MOMENT A LOVE'

Idag har jag och Ame varit på oxford. Och det kom fram en tjej som ville fota mig för en modetidning. Shitt. Jag som är den minst fotogeniska personen i världen. Men det var ju kul. Nu är det stress i flat 16. Jobb ikväll. THEA KOMMER om några timmar. Och det ska vi fira med dans i Camden. Imorgon är det näst sista jobbkvällen och sedan HP nattbio på Londons största biograf. Lördag sista jobbkvällen och sedan mayfair. YES. Ser ljust ut. Men veckan startade ju faktiskt ganska bra med. Får se om det går att toppa..


Kommentarer
Postat av: bejbi

Snälla jag måste få prata med dig nu jag är så ledsen vet inte vad jag ska göra när har du tid hör av dig

2010-11-18 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0