'CITERAT AV ROSANNA'

Jag: Linda kan jag låna din mobil och ringa elias en signal?

Linda: JA OKEJ TA ALLT JAG HAR

( Jag: snör åt mig mobilen, flipprar med den, men förstår mig inte riktigt på den och lånar amandas nokia från 1800-talet istället med rejäla knappar. Lägger ifrån mig mobilen med ögonen fortfarande är på datorn)

linda: rosanna?

Jag:mm?

Linda: ( visar mig en mobil full med smör) du la mobilen på mackan??? ( hon ser dock mer ledsen ut över att smöret är borta från mackan, än att smöret är på mobilen)

"OJ FÖRLÅT" säger jag medans jag kliar mig i ögat

Linda:rosanna?

Jag:ja?

Linda:du har smör i ansiktet.

 


Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Hahaha "the buttergirls" are back!

2010-11-07 @ 12:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0