'DET ÄR MIN FAVORIT'

Tog tummen ur först halv två idag. Gick runt och fotade lite. Stoppade in den några timmar efter igen.  Och ja. Där har den stannat. Försöker rensa huvudet. Funderar helt seriöst över att boka en resa till Oslo eller Trondheim en vecka efter jag kommer hem. Kändes bara så jävla bra. Och skönt. Saknar alla tjejer så mycket. Bara leva intensivt hemma och sedan åka iväg några dagar igen.  Men jag vet inte. Måste styra upp någonting. Sitter just nu på vårt kalla toalettgolv och har skypat med Emala i en timme. Gud vad man trodde man skulle ha tid till sånt. Men det har vi inte. Vi avslutade med att man inte behöver prata varje dag. Vi vet var vi har varandra. Allt kommer vara som vanligt när vi kommer hem endå. Hur bra är det inte att ha sånna vänner.  Vi har även styrt upp planer för juldagen och annandagen. Vi ska ge Skellefte en chans. Igen. Efter några månader har vi faktiskt börjat sett vår lilla stad med andra ögon. Men sen då? Emma säger Oslo till sommaren. Vad säger jag. Jag vet inte. Nej. Jag måste ta av mig dessa hörlurar och gå ut till familjen. Innan jag exploderar av alla 156815 miljoner tankar som sprutar just nu. Förstår inte ens varför jag funderar över det här när jag faktiskt sitter på ett toalettgolv i London.


Kommentarer
Postat av: eve

KOM TILL TRONDHEIM SNYGGING!!!

Och om du skulle känna för att stanna så ska mari och/eller jenny dra hem i feb så då behöver vi en eller två till inneboenden ;)

2010-11-18 @ 14:39:47
URL: http://kvigorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0