'DU ÄR LIKA FULL SOM EN TOM LÅDA'

Alkoholister dras till mig. Hemma i Skellefteå har bland annat en man friat till mig utanför vintergatan. Här i London har jag blivit hotad av en full slash påtänd brud inne på jobbet men igår. Ja det var roligast av allt. Jag satt och väntade på Amanda och Elin i en busskur. Hade på mig min vinterjacka som råkar ha Tysklands flagga på armen jag inte hunnit lappa över. En utvecklingsstörd och onykter tant sätter sig obehagligt nära och skriker. ’ You’re fucking germany you killed the judes. You killed the judes!!!!’. Jag börjar känna mig lite obekväm då många omkring mig börjar glop å mig. SOM OM JAG ENS LEVDE DÅ. Sedan tittar hon på ett litet barn i en barnvagn bredvid och börjar istället skrika. ’You’ll soon gonna have baby. You’ll soon gonna have a baby’. Reser sig upp och går därifrån. Vänder sig om några ganger och hyttar med näven. Mamman till barnet i barnvagnen ler lite i medlidande och kliver på bussen.


Kommentarer
Postat av: sofia

Heeej Lindisen!

Jag mår bra, jobbar och lever livet i skellhell, haha. nej är väl på väg härifrån, jag och Anton ska flytta till karlstad så vi söker lägenheter för fullt och hoppas kunna flytta kring årsskiftet :)



Ni verkar ju ha det kanon där borta och leva livets glada dagar, så jävla coolt att ni vågade och bara drog liksom :)



JAG SAKNAR KLASSEN OCSKÅÅÅ, nåt så fruktansvärt och studentveckan var fan den bästa i mitt liv.

Hälsa dina roomies och hör av er om ni kommer hem!



KRAAAAM

2010-11-12 @ 17:56:37
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0