'SEASIDE - RIVERSIDE'

Vi har dragit upp gardinerna i lägenheten. Sitter och tittar ut över London. Åh. Lyckorus hela tiden. Går på adrenalin och inte sömn. Flera gånger om dagen tänker jag shitt man. Försöker bara ta in allt. Tar bilder hela tiden. Och filmar gör vi med. Så vi får med hela känslan. Har skrattat så mycket de senaste dagarna att jag har ont i magen och nästan kissat på mig. Jag har nog världens roligaste vänner. Vi har bland annat hunnit med sightseeing i veckan. Shoppat. Ätit. Druckit juldrinkar. Varit på julmarknader. Ätit lit mer. Camden. Bio. Hängt med jobbrudar. Och jag. Imorgon är det Torsdag. Vilket innebär den vanliga ordningen av onanon och dans. På Lördag kommer maaamiii. Onsdag Paris. Nästa helg kommer favorit tjejerna. Och ja. Sedan ska lägenheten städas. Väskorna packas. Lyckoruset sjunka. Och flyget flyga oss hem till Byskebyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0