'RUBRIK

Sitter och tittar på Paradise hotel. Jasså. En till striptease tänker jag medan jag gäspar lite lätt och funderar över att gå och sova. Då jag någonstans bakom Melissa's string och klackar ser en medelålders colombiansk man. Plötsligt händer det. Jag får svar. Svar på alla frågor kring vissa reaktioner då jag presenterar mig som 'Hiya, I'm Linda and im from Sweden'. 'OOOOOHHH FROM SWEEDEN', kan det skrikas som en fläkt i mitt ansikte med ett hånflin. 'But you're nor blonde'. Nej. Det är jag ju inte. Men jag dansar heller inte omkring i string och klackar. Därför har jag fått förfrågan om jag kommer från Kina. Tog det inte som en komplimang. Men. Ryktet har spridit sig ända från Colombia. Så från och med nu är det såhär. 'Hiya, I'm Linda and im from China'.

Kommentarer
Postat av: Emmaa

HAHA dom som går på den gör det bra ;)



vilket jäkla pucko till fyllo måste jag dock få säga! Vem går fram till någon än i dag och anklagar "En man tror är tysk" för att mörda alla judar??



Saknar dig stumpan! Jag vill komma ner och hälsa på er, men jobbar så himla dåliga tider... men hur ser det ut i London för er 19-22? :)

2010-11-12 @ 13:32:30
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0