CAMDEN TOWN CAMDEN MARKET

Idag steg vi upp klockan 7 och åkte till Camden för att skaffa oss ett national insurance number. När det var klart gick jag och Am till Camden market. Och det min vän kan möjligtvis vara bättre än Notting Hill. Fullt med second hand butiker. Massa smycken och maten. MATEN. Vi köpte en stor låda med kinamat för 3 pund. Dock var det nästan ingen som tog emot kort och vi hittade ingen fungerande bankomat någonstans så vi ska tillbaka någon dag i veckan och spendera some caaaaaaaaaash. Marknaden är i ett mysigt litet område där endel butiker ligger i ett gammalt stall. Då i olika boxar. Hur fint som helst!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Inte för att vara taski hjärtat men vad har du för brillor!?!?!?! snälla du jag mamma och pappa skrattar lite åt dig och tycker du liknar en knarkare där ;) Hahaha :] JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅ ROOOOOLIIIIG!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D::D:D:D:D:D:D

2010-10-21 @ 21:07:55
URL: http://dukankallamignadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0