MAMMA FÅ INTE PANIK ÖVER VATTENPIPAN

Idag har varit en väldigt bra dag. Elias är på besök. Då Rosanna jobbade hela dagen tog vi med honom på en soppingrunda i Camden. Jag köpte en väska. Jeans. Och ett väldigt fint linne för endast 5£. Men nog hade jag kunnat köpa mer (miljarder med smycken). Men måste spara mina pengar till en eventuellt tripp till…….PARIS. Anyway  (lite väl mycket engelskt slang av mig men what ever, har väldigt svårt att byta språk. Speciellt på jobbet. Ena sekunden pratar man engelska. Nästa kommer det in norskar eller svenskar så man kan prata normalt igen men då lyckas det alltid bli en konstig blandning  höhöhehe) Vi åt även världens godaste och billigaste lunch. Typ enchilladas eller nått. Vi stannade också för en lång paus av vattenpipa. Kändes som om vi var några pundare ute i ett ghetto men det var nice. Äppelsmak blev det.

-

De fina bilderna står Elias för http://avignette.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0