15TH OF SEPTEMBER

Idag har vi hunnit mycket. Buckingham Palace som var fint men inte så mycket mer. Träffat på poliser på häst. Sett en parad.  Hyde park. Där vi fikade. Blev attackerade av ekorrar. Satt på en bänk och försökte lista ut vad olika personer pratade om. Såg en tjej tappa bort sin hund. Harrods. Där vi skådade pennor för 40 00. Kände på klänningar för 100 000. Luktade på möbler för 100 000 000. Notting Hill. Som var hemskt. Var jag än tittade såg jag ringar. Halsband. Möbler. Speglar. Jordglobar. Muggar. Statyer. Kläder. Väskor. Skor. Byråer - Ja jag skulle kunna hålla på hur länge som helst – som jag bara måste ha. Jag dör vad mycket fint det finns där. Portabello road market kan vara den bästa platsen i London. Den skriker LIINDDAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0