'EN BÖRJAN'

Å. Jag är ledig imorgon. Och på Måndag. Därför ligger jag uppe och ser på serier. Läser en bok. Ska sova bort hela morgondagen. Längtar till på Måndag då jag och Ame ska på 360. Och jag måste köpa mig en ny börs. Ska kanske unna mig en väldigt fin väska också. Vi får se. Tänker att det är skönt att nyår är över. Har aldrig gillat den sista dagen på året. Skänker en extra tanke åt den stora vändpunkten i någras liv inatt. Fan vad man ska ta vara på varandra. Tänk att livet, världen och människan blir allt mer komplicerad för varje dag. Och jag tycker inte att det är till det bättre.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är så jävla bra, Linda.

2011-01-02 @ 16:27:11
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0