'OCH DOM ÄR VÄLDANS FULLA'

Imorgon går tåget till Oslo. 400 kronor pungade vi ut. Idag packade jag väskan och skrev ett CV. Känns inte lika planerat som sist. Men jag lovade mig själv att månaderna innan sommaren ska jag spara ihop pengar. Oslo kanske inte ger samma pengar som andra ställen i Norge. Men jag gillar storstad. Och jag gillar Emma. Spendera sommaren hemma. Jobba. Skellefte festivalen. Pdol. Trästocks. Peace and love. Lule kalaset. Sedan ska jag köpa ett par fula men ytters bekväma sandaler. Ta på mig min orangea ryggsäck. Åka tillbaka till Indien. Bombay. New Dehli. Kina. Singapore. Stanna av någonstans för volontär arbete. Vietnam. Kanske Japan. För att sedan avsluta med en återträff med London. Nu håller jag alla tummar och tår att detta kommer att gå som på räls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0