'OCH VI VANN FÖR ER SOM UNDRADE'

Idag har jag varit på min första hockey match på säkert 10 år. Jag går sakta upp för trappen i arenan och plötsligt kommer det fram en supporter till mig. Han iklädd AIK kläder från topp till tå. Lilla jag iklädd mina vanliga kläder.
Supporten: Du håller dig lugn ikväll va?
Jag: eh.. jaa?
Supporten: Ja för jag vill fan inte ha något slagsmål.
Jag: eh.. näee?
Supporten: Jag vill inte ha någon misshandel igen, okej?
Jag: Nä alltså jag hade ju inte direkt planerat det?
Supporten: Bra, för annars kommer jag stänga igen hela jävla SAIK klacken.
Sedan ställer han sig framför mig på läktaren och jag byter sida av arenan med detsamma.

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Så fort någon får syn på Linda så är det första man tänker..... HULIGAN - rakt igenom ;)

HAHA du skulle slått till han i bakhuvet före du sprang till oss ;)

2011-03-30 @ 00:09:50
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0